Iti punem la dispozitie un Consultant de Vanzari. Are intotdeauna timp sa vina chiar la tine la birou si sa te asiste sa faci alegerile potrivite. Iti prezinta toate caracteristicile si avantajele produselor recomandate biroului tau. Iti poate pregati o oferta personalizata dupa specificul afacerii tale. Iti poate aduce mostre din produsele alese. Si te ajuta sa te incadrezi in bugetul pe care il ai disponibil.
Iti punem la dispozitie si un Consultant personal in Call-Center. Este o persoana care iti este dedicata, care nu se schimba pe durata relatiei cu noi. Are grija sa nu-ti lipseasca necesarul de birotica. Spune-i cat de mare e biroul si ti-l utileaza complet, in functie de bugetul tau. Te sfatuieste sa alegi cele mai potrivite produse pentru biroul tau.
Iti punem la dispozitie serviciul de Customer Care Afla informatii despre comanda ta. Faci sesizari sau sugestii la orice ora, 7 zile din 7. Raspunsul pentru reclamatii se transmite in maximum 24 h. Returneaza produsele in 24 h prin curierii RTC. Primesti si un serviciu de monitorizare a satisfactiei. Este pregatit sa rezolve orice, in maximum 24 de ore. Pentru mai multe informatii si sesizari poti suna la 0722654226 sau la 0372088925. Sau scrie-ne pe adresa: sesizari@rtc.ro.
Ai la dispozitie cel mai mare depozit si o logistica impecabila Un catalog cu peste 6000 de articole pentru biroul tau Acoperire nationala: putem livra in 24h in resedinte de judet si in 48h in restul tarii. Livrari la timp, sigure si corecte a comenzilor tale, oricat de mari sau mici. Multidrop – putem livra orice tip de pachet, special pregatit daca e nevoie: pe departamente, pe clase de produse, pe tipuri de birouri. Transportul gratuit.